گروه کاروفناوری ناحیه6  اصفهان

گروه کاروفناوری ناحیه6 اصفهان

دانش خود را در سایت ما بیشتر کنید
گروه کاروفناوری ناحیه6  اصفهان

گروه کاروفناوری ناحیه6 اصفهان

دانش خود را در سایت ما بیشتر کنید

آموزش نصب اسنپ چت

آموزش نصب اسنپ چت

نکته : نصب اسنپ چت برای اندروید با اسنپ چت برای ایفون تفاوتی ندارد .
جهت نصب اسنپ چت مراحل زیر را انجام دهید :
- ابتدا اپلکیشین اسنپ چت را از گوگل پلی و یا از سایت های معتبر دانلود کنید .
- بعد از دانلود اسنپ چت آن را اجرا کنید .
- در صورتی که می خواهید حساب جدید برای خود در اسنپ چت بسازید روی sing up و در صورتی که قبلا در اسنپ چت عضو شده اید گزینه log in را انتخاب کنید ، ما می خواهیم روش عضویت در اسنپ چت اندروید را برای شما شرح دهیم پس گزینه sing up را انتخاب می کنیم .
- در این صفحه باید در بخش first name نام و در قسمت last name نام خانوادگی خود را وارد کنید ، سپس روی گزینه sing up & accept تپ کنید .
- اکنون باید تاریخ تولد خود را وارد کنید و روی continue تپ کنید .

  

 


- در این قسمت باید یک نام کاربری برای خود مشخص کنید که با استفاده از آن عضویت شما در اسنپ چت نمایش داده می شود و روی continue تپ کنید .

 


- در صفحه باز شده بعدی باید برای اسنپ چت خود یک پسورد 8 رقمی مناسب و امن را انتخاب کنید . برای پیدا کردن یک پسور ایمن مطالعه مقاله رمز قوی را به شما دوستان عزیز پیشنهاد می کنیم .

 


- در صفحه بعد باید ایمیل خود را وارد کنید و روی continue تپ کنید .
- در این بخش برای عضویت در اسنپ چت از شما شماره تلفن همراه می خواهد که در صورت تمایل می توانید شماره خود را وارد کرده و continue را انتخاب کنید و یا در صورتی که تمایلی ندارید روی گزینه skip بالا سمت راست تپ کنید .

 


- بعد انجام مراحل قبل برنامه اسنپ چت برای مطمئن شدن از این که شما ربات نیستید از شما یک سوال می پرسد بع عنوان مثال می گویید روی گزینه هایی که عدد 4 را نمایش می دهد تپ کنید .

 


- بعد از پاسخ به سوال اسنپ چت در این بخش می توانید کانتکت های خود را که در اسنپ چت هستتند به دوستان اسنپ چت خود اضافه کنید . در صورتی که تمایل یه این کار ندارید می توانید از این کار با استفاده از گزینه skip بالا سمت راست عبور کنید و یا در صورت تمایل روی گزینه continue تپ کنید و با انتخاب add در کنار اسامی کانتکت های خود آن ها را به دوستان اسنپ چت خود اضافه کنید .
- یک پیام تشکر از اسنپ چت برای شما ظاهر می شود که با تپ کردن روی ok عضویت در اسنپ چت برای شما انجام شد . می توانید از برنامه اسنپ چت به راحتی استفاده کنید و از فضای جذاب اسنپ چت لذت ببرید .

 


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.